Известие

Collapse
No announcement yet.

Още 1 ТрентаТре

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Аз за това слагам само 100 ... С надеждата, че е поне 95 щот в нашата мила родина всичко е 2-ра цедка.
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • #92
      Днес сложих дюзите, които преди това бяха почистени във вана. Същия К*Р ... на моменти не й достига гориво на тая кола и т'ва е. Не патка нито от към филтъра нито от към ауспуха но на моменти при подаване на газ глъхне все едно е угаснала. Чуках по бензиновия регулатор но пак нищо. продухах маркуча от регулатора към горивната помпа и излезе леко ръждив бензин но нищо сериозно нямаше от към боклуци. възможно ли е бензиновата помпа да не работи правилно или да не може да направи достатъчно налягане. На място, когато колата не е в движение се форсира без проблеми до ограничител но на скорост глъхне и забива носа.
      sigpic
      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
        Днес сложих дюзите, които преди това бяха почистени във вана. Същия К*Р ... на моменти не й достига гориво на тая кола и т'ва е. Не патка нито от към филтъра нито от към ауспуха но на моменти при подаване на газ глъхне все едно е угаснала. Чуках по бензиновия регулатор но пак нищо. продухах маркуча от регулатора към горивната помпа и излезе леко ръждив бензин но нищо сериозно нямаше от към боклуци. възможно ли е бензиновата помпа да не работи правилно или да не може да направи достатъчно налягане. На място, когато колата не е в движение се форсира без проблеми до ограничител но на скорост глъхне и забива носа.
        Нали знаеш кое е нещото, дето определя горивото спрямо въздуха?

        Дебитомера. А за да мери добре, рябва всичкия въздух дето влиза в мотора да минава през дебитомера. Сигурен ли си, че примерно маркуча от колектора до дебитомера е здрав? Сигурен ли си, че капачката за маслото е уплътнява добре в гърловината за наливане? Сигурен ли си, че някой от маркучите за картерна вентилация не смуче свободно въздух от някъде?


        Не го считай като заяждане това, просто си размишлявам, щото колата не епред мен, провери ги тия неща, давам някакви насоки, може и да не съм прав, просто ги провери тия неща.


        Осевен това, както си описал проблема, сякаш когато мотора се натовари през трансмисията, винаги се мести и тогава може да отваря дупка в маркуча мужду колектора и дебитомера, а на място мотора не се мести.
        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:12.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #94
          За всичко съм сигурен освен за дебитомера. Но колкото и да съм сигурен утре ще проверя всичко изброено от теб. Благодаря за съвета утре ще пиша какъв е резултата
          sigpic
          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

          Comment


          • #95
            Тъй! Сложих дебитъмера и колата спря да прекъсва и глъхне но като стигнеше 5000 оборота и започваше да тъпче. Смених и бензиновата помпа и тогава вече колата полудя. Все едно се качих в друга кола. Сега върви много приятно и за 125 км. Извънградско ми изгори 8.5 л. Което ако не се лъжа е около 7/100 ... Сменено бе и крайното гърне с накрайника и сега колата почти не се чуваобщо взето вече карам с една огромна идиотска усмивка 25 годишната си кола ахахах ... Снимка на накрайника ще кача утре, че днес забравих да го щракна. Дайте съвет къде да кача клип за да сложа линк във форума
            Attached Files
            sigpic
            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

            Comment


            • #96
              Тъъъй от днес офицялно съм пешеходец. Онзи ден като ходих към Попово да хвърля главите на зелената за напасване на клапани и колата ми заработи на 3 цилиндъра. Викам ... Ъ ! Ново 20 . прибрах се аз криво-ляво и днес меря компресията на цилиндъра, към пасажера (3-ти ако не се лъжа) 2.5 ... Този до него 7 ... От шофьорската страна към фара 10.5 ... А този към шофьора не съм го мерил ама няма и смисъл работата е ясна и на тази ще се смъква двигател. Дано поне скоро направя зеления генерал, че да движа с него.
              sigpic
              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

              Comment


              • #97
                Ейййй, 100 бараки си събрал и нито една в движение.
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • #98
                  Барака, барака, ама класика! Класика, ама барака!
                  /Риба, ама цаца! Цаца, ама риба! /
                  Вака, Поповския разбойник да действа бързо, после да почерпиш!
                  Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                  Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                  Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                  Comment


                  • #99
                    Той са е заел с главите на генерала. Щял да ги носи в долна Кабда ахаха все пак тряа станат като ората. Пък понеже бончо вика че жена 90-ти набор вече не поглеждал камоли кола хаха ама няма де да иде ше помага до сега с какви ли не глупости съм го занимавал никога не ме е върнал ... Е попържа си ме ама тва е нормално. За сега зелената е приоритет защото нещата отиват на зглабяне
                    sigpic
                    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                    Comment


                    • Малко да лазчупим мълчанието с бъдещите джанти на бялата стрилъ.
                      Attached Files
                      Last edited by V@K@T@; d.m.y г., 19:07.
                      sigpic
                      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                      Comment


                      • Стара баба с нови Адидаски. Кууууууулллл

                        Comment


                        • къртят джантите, браво!
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • мИ добре да я препикаете ейй@!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Тъйиии ... Оказа се, че колата ми се е движила на 2 цилиндъра а не на 3 и също така се оказа, че няма компресия защото е скъсала единия ангренаж. Но всяко зло за добро. Именно заради скъсания ангренаж се наложи да сваля мотора и установих, че колянжвия вал има аксиален луфт ... Разпарчатосах всичко и какво да ми видят очите всичко що е лагер е било пред умирачка. Аксиалните лагери обаче са тотал щета. При изваждането на буталата 2 от маслените сегменти се оказаха пукнати . Качвам снимки да се порадвате и ще тряба да поръчам само едни лагери и сегменти и сглабянето започва. Рейката също е ревизирана със сменени маншони. Поблем в момента е намирането на един тампон и който ми намери такъв ще има да лочи ракии и бири. Тампона е този, който стои във вътрешния край на кормилната щанга. С метална втулка е и през него минава болт, който се навива в рейката и държи цялата кормилна щанга. Лека полека започнах да отдхвърлям и някои от нещата, които са за боядисване. До някъде има развитие и по зелената но това в др. тема.
                              Attached Files
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • Имаш го!
                                Само ми дай снимка, да не ти пратя нещо друго
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X